Гурткова робота є однією із ефективних додаткових форм організації освітнього процесу в умовах дошкільного навчального закладу, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та соціальних здібностей.

Гурткова робота сьогодні розглядається як одна із головних ланок в системі виконання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття її задатків і нахилів, створення умов для розвитку й підтримання талантів та обдарувань у галузі науки, техніки, мистецтва, фізичної культури тощо.

Забезпечує при цьому можливості що до вибору діяльності, до якої дитина проявляє зацікавленість, створює необхідні передумови для прояву її природних здібностей.

Робота дитини в гуртку, якого б спрямування він не був би, має велике виховне значення. У гуртках задовольняються дитячі потреби в спілкуванні, у набутті цікавих навичок творчої роботи. Дитина проявляє себе зовсім з іншого, раніш не відомого боку.

Гурток – це один із видів, із засобів проведення дозвілля. Заняття в гуртках проводиться 1 раз на тиждень в ІІ половину дня.

В ДНЗ « Чайка» працюють такі гуртки:

" Вчимося читати" - Кущенко Г. П.

" Дослідничок" - Кириченко Н.П.

" Чомусики" - Радівілова В.В.

" Паперопластика" - Кравченко Л.В.

" Забава" - Бандур Н.М.

" Музичний оркестр" - Жаботинська Н. В.

" Фітобол-гімнастика" - Бубун О.В.

" Дзвіночок" - Осадча Г.М.

" Хочу все знати" - практичний психолог Логвиненко А.Л.

" Англійська мова для дітей дошкільного віку" - Безкоровайна В.В.